És una manera d'expresar les meves inquietuds.

La meva llista de blogs

dilluns, 25 de maig del 2009

articles del periodico

HÀBIT PERILLÓSHistòria de droguesIsmael Juli GarcíaArenys de MuntFeia molt temps que no parlava amb un conegut meu cocaïnòman, i les seves paraules em van omplir de satisfacció. Després d'una teràpia intensiva, s'ha rehabilitat. M'ho va explicar amb llàgrimes als ulls. Va dir que de 45 cocaïnòmans de la clínica de desintoxicació on va estar, només tres --inclòs ell-- s'havien desenganxat al cap de sis anys. ¿Significa això que sortir de les drogues és molt difícil? Les estadístiques indiquen que el percentatge de pacients que es recuperen és mínim. ¿Què és el que es fa malament, llavors? ¿Pot ser la falta de voluntat per part dels drogoaddictes? ¿Funciona el Pla Nacional Sobre Drogues?El meu amic em va explicar que la gent no entén, o no vol entendre, que darrere d'una addicció hi ha molts problemes de personalitat, de baixa autoestima, de depressió. Em va animar a escriure aquesta carta perquè llancés un missatge a tots els que estan atrapats per la reina mare de les drogues, la cocaïna, i així explicar-los que quan deixes aquesta maleïda droga se solucionen fins i tot els problemes que semblava que no tenien solució.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola a todos

Espero que os guste mi blog.
Gracias.

Lo mejor que uno puede tener.....

Lo mejor que uno puede tener.....